Управління освіти, культури, молоді та спорту Дергачівської Районної Державної Адміністрації Харківської області

Засідання «Школи лідерів учнівського самоврядування»

28 листопада обдаровані діти Дергачівського району, в рамках роботи Школи особистого розвитку, відвідали Харківський інститут ДВНЗ "Університет банківської справи".

 

20 листопада учнівська делегація Дергачівського району взяла участь у першому занятті Школи лідерів учнівського самоврядування Харківського регіонального інституту державного управління Національної академії державного управління при Президентові України.

 

13 лютого 2020 року на базі Дергачівського БДЮТ відбулося чергове заняття в рамках роботи «Школи лідерів» та «Школи особистого розвитку» на тему «Не тисни на мене або як правильно комунікувати» з елементами тренінгу "Нам добре разом". Спілкування між людьми - надзвичайно складний процес. Неефективність спілкування може бути пов'язана з повною або частковою відсутністю тих чи інших комунікативних навичок (наприклад, вміння орієнтуватися в конкретній ситуаціїї). Непродуктивність контактування може також бути пов'язана із недостатнім рівнем самоконтролю одного із суб’єктів спілкування (наприклад, через невміння подолати власну перезбудженість, імпульсивність, агресію тощо). Кожний із нас навчається самоконтролю впродовж всього свого життя, набуваючи досвід, який здебільшого, базується на помилках і розчаруваннях. Під час тренінгу, ми намагалися знайти відповідь на питання - чи можливо навчитися спілкуватися, використовуючи для цього тільки свій реальний досвід? Проведений тренінг сприяє опануванню учасниками прийомів ефективного спілкування завдяки використаним ігровим компонентам і техниці активного слухання та переконання. Після тренінгу всі учасники мали змогу розширити можливості налагодження комунікації в різних ситуаціях спілкування, відпрацювати навички розуміння інших людей, себе, а також взаємин між людьми, опанувати методику ефективного слухання, активізувати процес самопізнання та самоактуалізації і розширити діапазон своїх творчих здібностей. Діти відтворювали багато різних ситуацій, оскільки штучно створені обставини завжди надають людям можливості для спроб, вираження творчості та пошуку найефективніших форм взаємодії одне з одним. Але найважливіше - не боятися поразки!

Дослідження показують, що у багатьох людей страх виступу перед аудиторією є сильнішим за страх смерті, та це абсолютно нормально навіть для досвідчених спікерів. Єдина різниця між досвідченим доповідачем та новачком полягає у тому, що перший знає, як справитися зі страхом та опанувати себе. Для цього існують прості техніки та прийоми.Чому ми боїмося вийти на сцену сильніше, ніж померти, і як подолати хвилювання? Часто в житті ми відмовляємося від нового, цікавого, не йдемо вперед тільки тому, що нас блокують страхи, сумніви, невпевнені думки. Одним словом, це все блоки, які захопили наші переконання й заважають руху вперед. Вони замість нас вирішують, куди повинна йти людина. Так, блоки диктують шлях. Адже якщо ми хочемо досягти поставленої мети, у нас повно рішучості. Але потім блоки всередині нас змушують відмовитися від бажаного. Близько 15 % населення хоч раз у житті хворіють на цю недугу. Зазвичай вона полягає у фізичній реакції, наприклад пришвидшеному серцебитті, тремтінні, проливному поті, нападі паніки, очікуваннях або уявній оцінці ситуації, що змушує з усіх сил її уникати. А коли мова йде про дітей то тема страхів набуває особливого значення. Сьогодні. під час нашого онлайн-заняття на тему: "Скелет у шафі або як побороти свої страхи" ми намагалися дати дітям багато цікавих та корисних порад, поділилися світовими техніками та навіть трохи потренували. Діти залишились задоволені від отриманої інформації, а ми сподіваємося, що вони обов'язково поширять її серед своїх друзів та знайомих. Велике дякуємо нашим запрошеним спікерам Катерина Волошина та Светлана Петрова за практичні поради та вправи.

Звісно, кожна особистість унікальна, в кожного власний життєвий досвід, звички, моделі поведінки, що формуються протягом життя. Проте самооцінка – це одна з базових якостей, що безпосередньо впливає на якість життя усіх людей і на розвиток особистості загалом. Успіх в житті багато в чому залежить від самооцінки. Те, як людина ставиться до себе, яку оцінку дає і яке місце відводить собі в суспільстві, впливає на цілі в житті і на результати, яких людина досягає. Самооцінка формується з перших днів життя, але часом ми не помічаємо, як певні життєві ситуації змінюють її в гіршу сторону. Сьогодні, на нашому онлайн-занятті на тему: "Навички підвищення самооцінки, як запорука впевненості в собі та в своєму майбутньому" діти навчилися відокремлювати два поняття: самооцінка та самоцінність, навчилися бачити свої найкращі сторони, познайомилися із своїм "внутрішнім критиком" та тим, як переводити руйнівну критику в конструктивні рекомендації. Дякуємо за цікаву розмову нашій гості рубрики "Цікавинка"- Анна Оберемок, яка навчила дітей виділяти моменти, які є для них ресурсом у підвищенні й підтримці своєї самооцінки та впевненості в собі.