Управління освіти, культури і туризму Дергачівської Районної Державної Адміністрації Харківської області

На базі Музею наукових відкриттів пройшло методичне об’єднання вчителів початкових класів ( 3 клас)

 

 

  13 грудня 2018 року на базі Музею наукових відкриттів пройшло методичне обєднання вчителів початкових класів ( 3 клас). Ініціаторами місця проведення стали вчителі Козачолопанського ліцею Чухно А.В., Вакуленко Л.В., Дигало А.В.

       На методичному засіданні у нестандартній формі розглядалася тема: « Оновлення форм і методів в контексті Нової української школи». Розпочали свою роботу із ранкового кола, яке провела Чухно Алла Володимирівна. Для створення позитивного настрою, було використано вправу «Чарівна скринька», яку провели вчителі Козачолопанського ліцею Чухно А.В., Дигало А.В., Вакуленко Л.В. Кожен учасник засідання отримав подаруночок на згадку про особливості організації навчально-виховного процесу в Новій українській школі.

   Найбільш активними під час інтерактивних ігор «Молоточок та парасолька» були вчителі Вільшанського ліцею Мар’єнко Т.П., Солоницівського ліцею №2 Лісна О.М., Великопроходівського ліцею Ахметова М.В., Пересічанського ліцею №2 Сопільник Л.С. та гри «Вдих-видих» вчителі Подвірського ліцею Возна К.О., Цупівської гімназії Баранова Т.В., Солоніцивського ліцею №3 Фокіна О.Ю., Ветеринарного ліцею                  Хрипливець О.І.

   Цікавими і несподіваними були  методичні кейси вчителів з теми: «Як зробити урок ефективним»  Безруківського ліцею Артьомової В.В., Русько-Лозівського ліцею Бесединої Я.С., Солоницівського ліцею №1 Шуліки К.Р., Дергачівського ліцею №2 Нестеренко Д.С.

     Цікавим було проведення аукціону методичних ідей «Оновлення форм і методів НУШ», що підготувала вчитель КЗ «Дергачівський ліцей №3» Свічкар В.І.  Діяльнісний метод  навчання є одним із провідних у сучасній початковій школі. Його застосування забезпечує можливості щодо вироблення в учнів необхідних пізнавальних вмінь, компетенцій саморозвитку та самовиховання.  Діяльнісний підхід дозволяє дітям глибоко поринути у таємниці навчального предмету, оволодіти методами його пізнання та різними способами розв’язування завдань щодо організації роботи у класі із запровадження діяльнісного методу навчання. А як може запровадити діяльнісний підхід вчитель, який сам не може діяльнісно пояснити, продемонструвати, проекспериментувати?

   Вчителі методичного об?єднання змогли стати свідками багатьох чудес: як діє чорна діра, як можна грати на арфі, струн, яких не видно, як запустити маятник, як малювати світлом. Вчителі РМО були і в ролі космонавтів - змогли перевірити свій вестибулярний апарат, і співаками - вміли налаштовувати силу свого голосу, і силачами - змогли підняти справжній автомобіль! Те, що цікаве дітям, було, ой, як цікаво вчителям. 

  Захопленню вчителів не було меж, коли вони змогли побувати у кімнаті-калейдоскопі, змогли побудувати макет гори, працюючи з інтерактивним модулятором, побували у ролі свідка і слідчого, змогли змішувати наочно кольори і отримувати похідні.

 «Щоб других вчити- треба самому вміти»- говорить народна мудрість.                                              

  І ми сьогодні в цьому переконалися!

                                            

 

  



« повернутися до списку новин